fredag 9 januari 2015

Budgetkapet


Den rosa sjalen/halsduken är mitt senaste budgetkap!  Jag kan lova att den är underbart skön och mjuk och dessutom oväntat stor, och jag sveper den om mig närhelst det blir lite kyligt om kvällarna i tv-soffan eller var jag nu råkar befinna mig. Jag fann den på Kappahl, en butik jag vanligtvis aldrig besöker, för rimliga 149 sek. En lyckoträff alltså. Här hittar du den (finns i fler färger) och om du som jag älskar sanslöst mjuka goa accessoarer så skynda fynda:) När jag flyger så har jag alltid med mig en varm sjal i handbagaget så nu har jag dessutom en favorit inför framtida resor. 
  
                                 önskar er en fin fredag!


1 kommentar:

  1. Den ser mjuk ut!
    Och kudden...bara älskar mönstret. Så snyggt!

    Fin helg till dig/ Kram Hannis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...