måndag 16 februari 2015

Hjärtepåse


Det bästa med bloggvärlden är all härlig inspiration man får. När jag såg de fina fredagspåsarna som Matplatsen- Viktoria bjuder sina barn på så kände jag genast att det är ju en toppenidé! En sådan hade jag älskat när jag var liten:)

Nu är jag inte i närheten av att vara så ambitiös dock, så det får bli när det vankas lite extra festligheter. Som innan jul när Maxen och hans bonuskusiner fick adventpåsar. Nyårspåsar till de tre killarna när vi firade med vänner. Och nu då, hjärtepåsar med lite smått och gott. Det behöver inte alls bli särskilt dyrt, det fina godiset ovan fann jag på Lagehaus, och hos t.ex. Tgr så hittas mycket klurigt till fina priser. Påsarna stod på byrån i några dagar och Max funderade SÅ på vad det kunde dölja sig i hans:) 

När man är vuxen och tyvärr inte får någon spännande "goodiebag" så får man överraska sig själv istället. Därför ska jag slita mig från skolarbetet en stund och smita upp på stan och se om en butik möjligtvis fått in en så snygg väska som jag såg inne hos House of philia häromdagen. Är det någonting jag absolut inte kan motstå så är det väskor, det är min stora last! Och just denna var av weekend-snittet vilket är något jag kikat efter nu ett tag. Både härlig och farligt med inspiration från andra bloggar alltså:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...