onsdag 25 februari 2015

Leilas general store - äntligen i Göteborg!



Idag är det premiär för Leilas butik i Göteborg! Den ligger i mitt favoritområde när det kommer till shopping inne i stan;  Södra Larmgatan 13. På NK säljs lite av sortimentet, men det är verkligen med betoning på lite, så det blir fint som snus detta. Jag besökte butiken i Mood-gallerian i höstas då vi var i huvudstaden, och blev inte besviken. Dock frågade jag tjejen i kassan om det möjligtvis var på gång med en butik även på västkusten och hon svarade nej. Kanske något som kom hastigt? Hursom är jag glad och kan knappt vänta tills jag får kika in:) 

Förklädet på bilden har jag själv, och jag planerar att köpa ett även till Max så vi kan matcha varandra i köket, hehe. Det är slut i nätshoppen tyvärr, så jag hoppas på att finna det i butik. Jättesnyggt irl tycker iaf jag som gärna har det framme istället för i en låda i köket. 

Jag tänkte tipsa om något annat fint, nämligen böcker, med anledning av att rean startar. Det finns en bok med som ni bara inte fååår missa! Det får bli i nästa inlägg, lite av en cliff hanger kan man nog säga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...