tisdag 24 mars 2015

Tellkiddo


Jag har spanat på tellkiddos fina förvaringssäckar en tid nu och är galet sugen på ett köp, men är osäker på om platsen finns. Men håll med om att de är läckra?:) Den här och flera till finns hos Etsy.

Just nu är vi inne i ett stim av födelsedagar. Det började förra helgen med att fira min pappa som var härnere och hjälpte till att renovera min systers och hennes killes nya pärla till bostad. I lördags så var vi bjudna på femårskalas då Max fick träffa sina kompisar från förra förskolan. Idag fyller svärfar år, och på torsdag är det så äntligen dags för Max födelsedag som han längtat så efter. I helgen fortsätter vi med att fira honom. Ingen direkt höjdare att vara diabetiker just nu kan jag säga, mina värden är för höga och då mår jag dåligt (magont bl.a.) så sedan ett tag så äter jag inget socker. Fick hålla mig till blåbär när de andra gick loss på marängtårtan i lördags *suck*

Nu ska jag bege mig mot sjukhuset och kolla hörseln som jag tycker har försämrats sedan de där öroninflammationerna som aldrig ville ge sig i höstas. Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

  1. Men wow vilken cool! Det måste jag kolla in!

    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt med den säcken!

    Är också i ett stim av födelsedagar känns det som!

    Ha en fin helg! Kram Jenny

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...