fredag 19 juni 2015

Instagram!



Glad midsommar!

Hoppas alla har det fint, trots att vädret inte är det stadigaste. Som ni märker är det väldigt glest med uppdateringar här på bloggen, all inspiration verkar vara helt borta. Det tar ju sin lilla tid att göra ett inlägg också, med bilder som ska tas, överföras till datorn, redigeras, läggas upp, och den energin verkar jag inte riktigt kunna uppbåda. Samtidigt är det kul att dokumentera det som sker i livet, och inte minst i huset där det ständigt pågår nya projekt. Igår hämtades t.ex. tapeterna till hallen hem, hallen är alltså det rum som står på tur att få en make-over. Så medan jag funderar på vad som ska hända med bloggen så har jag styrt upp ett instagramkonto där jag tänkt det ska ske regelbundna uppdateringar.

Det är väldans nytt ännu, men det finns iaf ett boktips där för den som söker sommarläsning:) Några av er kanske minns att jag även förra sommaren började instagramma, men då hade jag ingen jätteork med allt som hände på kort tid, och snart tappade jag bort inloggningsuppgifterna. Det nya kontot är tänkt att spegla bloggen med mycket inredning, lite familj, några boktips, med mera och har därför fått samma namn. Sök på pa_selmas_gata så hittar ni mig förhoppningsvis...

Nåväl, fin helg på er! Kram @->----

3 kommentarer:

  1. Inte lätt att hinna med allt! Men en blogg ska ju inte bara skapa stress. Det är lite lättare med Instagram - så mycket snabbare!
    Ska leta upp dig där!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Då får vi leta upp varandra på Instagram också!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag försökte maila dig men vet inte om det blev rätt! Skulle bli jätteglad om du kunde höra av dig till mig. Min mailadress: lisa_karlssonn@hotmail.com

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...