måndag 7 december 2015

Fint på fötterna

Den här årstiden är butikerna fyllda av mysiga accessoarer, and I love it! ♥ Av kedjorna brukar Lindex vara det säkra kortet, men i år var deras vinteravdelning en besvikelse och istället är det Kappahl som seglar upp som favorit.

Tofflor är en perfekt "skön-hemmakväll"-klapp till de flesta, och jag gillar de som ser ut som kängor och är så underbart mjuka. Men ibland kanske man vill vara lite mer "klädd" även med mystofflorna på och då har jag hittat två finingar i olika prisklasser. Just Kappahl står för budgetvarianten med ett pris på 149 sek, och Lexington säljer de superfina grå för 895 sek som jag gärna burit på mina fötter. Med hundvalp i huset känns risken för stor att de plötsligt dyker upp i strimlor dock alldeles för hög, men önska kostar ju ingenting:)

Vi ses snart igen, och då kommer en "fem-i-rad" med mina favoriter just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...