måndag 18 januari 2016

Vårt nästa projekt



SAMARBETE


Jag har bott på många, och då menar jag många (!) olika sätt i mitt liv; först i villa med mina föräldrar, sedan i studentlägenheter, studentkorridorsrum, inneboende i folks källare, inneboende i folks lägenheter, delat boende med kompisar, sambo i ett par små tvåor, sambo i renoveringsobjektet på landet och nu bor vi i villa igen. Skönt på många sätt, inte minst för att vi kan göra om hur mycket vi vill utan att behöva ha tillåtelse. Extra bra när man som jag är fröken velig herself och fick pappa och sambon att göra om ett rum (tv-rummet på övervåningen) när vi flyttade in- som jag nu vill ha omgjort igen.

Det blir alltså vårt nästa projekt som vi ska sätta igång med inom kort. Så när Verktygshandlarn.se kontaktade mig och bad mig beskriva hur jag skulle kunna använda mig av deras produkter var det en tämligen lätt uppgift. För inte är det lite man behöver när man ska renovera; skruvdragare och hammare, slipmaskin, och mycket mer. Planen är att den mörka grå färg som nu sitter på väggarna istället ska bytas ut mot en ljusare, mer sober, grå nyans. Tapeterna som utgör en fondvägg kommer troligtvis också att målas om. Det för att framhäva möbler och dekorationer och ge sken av en större yta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...